Home/Termeni si Conditii
Termeni si Conditii 2017-11-01T16:33:43+00:00

TERMENI SI CONDITII

I. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI PRETURI

Toate produsele comercializate pe site sunt produse noi, create in atelierul INVITATII Norocoase sau importate de la furnizori interni & externi. Caracteristicile principale ale acestora sunt prezentate pe fiecare pagina a produsului. Toate imaginile publicate pe site reprezinta imaginile reale ale produselor. Cu toate acestea, culoarea pe care o vedeti dumneavoastra poate diferi usor fata de culoarea produsului, datorita setarilor ecranului si a browserul de internet utilizat.  Nu suntem responsabili pentru usoarele diferente de culoare ce pot exista la primirea produsului. Pentru siguranta dvs va recomandam sa solicitati o mostra pentru a verifica nuanta si calitatea produsului sau vizita showroom-ul nostru pentru a le vedea direct in catalog. 

Invitatiile sunt neasamblate, dar optional se pot asambla contra cost, in urma solicitarii clientului. Asamblarea consta in plierea, decuparea, lipirea cartonului, atasare accesorii, etc.

InvitatiiNorocoase.ro isi rezerva dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, dar ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea inregistrarii acesteia.

Deoarece unele dintre produsele de pe site sunt importate de la anumiti furnizori, firma noastra nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Din acest motiv ne asumam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta sau nu mai este disponibil, cu obligatia clara de a informa imediat cumparatorul.

II. MODALITATI DE EFECTUARE A  COMENZII

Online, direct de pe paginile fiecarui produs dorit, urmand pasii indicati de site

Telefonic, sunand la unul din numerele: 0732 888 688 sau 0732 082 001

-Printr-un e-mail la adresa invitatii_norocoase@yahoo.com, care sa contina urmatoarele informatii:

  1. codul produsului (in subiectul mailului)

  2. numarul de bucati (in subiectul mailului)

  3. textul si culoarea (daca unele dintre datele dvs personale necesita diacritice, va rugam sa ni le specificati)

  4. asamblarea: doriti sa o facem noi sau le doriti neasamblate

  5. numele destinatarului si adresa de expeditie

  6. un nr. de tel. la care sa puteti fi contactati

  7. codul numeric personal al destinatarului, pentru facturare

III. DURATA SI MODUL DE PROCESARE A COMENZII

Dupa efectuarea comenzii, in termen de maxim 3 zile lucratoare clientul va primi pe e-mail macheta grafica (aranjarea textului in pagina), pentru a vedea exact cum va arata textul ales pe invitatie.

Textul poate fi ales din variantele disponibile pe site sau poate fi un text propriu, creat de client, indiferent de limba.

Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nici o greseala. Dupa verificarea textului, clientul va transmite pe e-mail modificarile dorite, dand reply la e-mailul cu macheta. Va primi apoi o noua macheta, modificata conform solicitarilor sale. Clientul va trebui sa trimita un nou reply la e-mail-ul primit, prin care sa isi exprime acordul pentru tiparire (BUN DE TIPAR).

Pana la primirea Bunului de Tipar de la client, invitatiile NU VOR FI TIPARITE, comanda ramane “in asteptare”.  

ATENTIE!

Dupa confirmarea Bunului de Tipar, responsabilitatea referitoare la corectitudinea textului apartine in exclusivitate clientului!!!

Nu ne asumam responsabilitatea pentru greselile de tiparire constatate ulterior!

Dupa primirea Bunului de Tipar, comanda va fi programata pentru tiparire si va fi expediata in maxim 5-7 zile lucratoare*, clientul fiind informat telefonic sau prin e-mail in legatura cu data exacta de primire a comenzii. In cazul in care se doreste asamblarea invitatiilor, termenul de executie se poate prelungi cu o zi.

***ATENTIE**** Perioda Mai-Septembrie in fiecare an, este plin sezon de evenimente, iar termenul de executie+livrare poate ajunge pana la 7-10 zile lucratoare!!

ATENTIE! Timpul de transport variaza intre 1-3 zile lucratoare si depinde strict de firma de curierat. Pentru siguranta livrarii de pe o zi pe alta, va recomandam sa ridicati produsele de la sediul curierului din orasul dvs / cel mai apropiat oras.  

Schimbarea termenului de livrare

Firma isi rezerva dreptul de a schimba oricand termenul de livrare, atat cel normal cat si cel in regim de urgenta in functie de volumul comenzilor, avand obligatia de a anunta clientul in timp util.

Solutii pentru greselile de tiparire

Daca greselile de tiparire sunt din vina noastra, aparute dupa primirea Bunului de Tipar, invitatiile vor fi retiparite iar costurile vor fi suportate in totalitate de InvitatiiSpeciale.ro sau va vom returna valoarea comenzii in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la returnarea produselor cu defect.

 Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, acesta va achita suma aferenta noii comenzi inclusiv transportul.

Majoritatea invitatiilor de pe site-ul nostru sunt produse de serie si nu se pot descompleta. Acest lucru inseamna ca in cazul in care s-a strecurat o greseala pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, firma noastra nu poate sa comercializeze doar cartoanele de scris. Va trebui achitata inca o data contravaloarea invitatiilor, tiparirea si transportul lor.

IV. ANULAREA COMENZII

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris sau telefonic vânzătorului că anulează comanda, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în condiţiile în care nu si-a dat acordul pentru tiparirea invitatiilor/plicurilor de bani/ meniurilor, etc, adica nu a dat “BUN DE TIPAR”.

V. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR                                                                                                                                                          

Majoritatea produselor comercializate pe www.invitatiispeciale.ro sunt PERSONALIZATE in functie de cerintele clientului – datorita acestui lucru returnarea este acceptata doar in situatia in care produsele nu corespund imaginii, prezinta defecte din fabrica, neconcordanta in tiparire sau alte defecte vizibile.

Returnarea se face doar dupa informarea in scris sau telefonica a comerciantului si dupa prezentarea unor dovezi, daca este cazul, prin e-mail.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Daca se opteaza pentru schimbarea produsului, clientul are obligatia de a ne expedia produsul defect (doar prin curierat rapid) cu achitarea costului de transport aferent. Ulterior i se va trimite produsul nou ales.

Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de zece (10) zile lucratoare de la primirea acestora.  

NU SE POT RETURNA urmatoarele categorii de produse:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare. 

Singurele costuri ce vor cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile cu transportul produselor returnate. Contravaloarea comenzii va fi returnata in termen de maxim 30 de zile lucratoare, prin transfer bancar in contul clientului, incepand cu ziua urmatoare primirii returului.

VI. MODALITATI DE PLATA

Plata comenzii se face integral la primirea ei, in sistem ramburs.

Se va solicita plata unui avans in urmatoarele cazuri:

–   comenzi de peste 250 RON, cand se va solicita un avans de 50% , restul de 50% achitandu-se ramburs, la ridicarea comenzii

Plata avansului se va face pe baza facturii proforma trimise de catre un reprezentant al firmei pe e-mail, prin transfer bancar.

Atentie! Avansul nu se restituie in cazul anularii unei comenzi ce contine produse care au fost tiparite dupa acordarea Bunului de Tipar / personalizate conform specificatiilor clientului.  

VIII. ACCEPTAREA REGULAMENTULUI

Clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si conditiile de mai sus. Utilizarea serviciului de catre client si comanda produselor implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.

VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE SI COLABORARE!      

preloader